عنوان خبر :  تقدیر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


مهندس سید مهدی مهیایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان به واسطه ‌تلاش‌های صورت گرفته توسط دکتر شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جهت کسب بالاترین امتیاز و احراز رتبه اول در ارزیابی عملکرد و اجرای اهداف دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی در سال ۱۴۰۲ با اهدا لوحی از ایشان قدردانی کرد.

 در لوح اهدایی به دکتر شتایی آمده است: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضای پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین کسانی در این راه موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت بهره را ببرند.

 این لوح به پاس قدردانی از تلاش‌های ارزشمند جناب‌عالی برای کسب بالاترین امتیاز و احراز رتبه «اول» در ارزیابی عملکرد و اجرای اهداف دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی در سال ۱۴۰۲ اهدا می‌گردد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در پناه توجهات پیامبر اعظم (ص)، با تلاش و بهره‌وری بیشتر، در افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف موفق و موید باشید.

 تاریخ ارسال خبر :   04 اردیبهشت 1403 - 00:04    |     تعداد بازدید :   144
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17562
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- امور عمرانی استانداری گلستان- مدیریت بحران
نظر شما

حاصل عبارت  21 + 6 :